Wiedza o Kulturze [IB i IH]
Całą lekcję pisaliśmy analizę i recenzję "Dwóch teatrów". Nie wiem, co z tymi, których nie było :/Polski [IB]
Temat: "Jeśli Londyn cię męczy, jesteś zmęczony życiem" - ćwiczymy czytanie ze zrozumieniem.Kilka wskazówek odnośnie analizowania tekstu na maturze:
Zadanie 4.
Jeżeli zdarzy się pytanie o cel użycia cudzysłowu, odpowiedzi mogą być następujące:
- przytoczono cytat,
- jest to tytuł,
- znaczenie słowa/fragmentu tekstu jest niedosłowne, przenośne.
Zadanie 12.
Wypowiadanie się w pierwszej osobie liczby pojedynczej - relacja autora jest osobista, subiektywna.
Wypowiadanie się w pierwszej osobie liczby mnogiej - podkreślenie wspólnoty z czytelnikami.
Możliwe określenie funkcji danego słowa [w zadaniu 13. jest to także]:
- opozycyjna,
- kontrastowa,
- łącznik/zespolenie/spójnik.
Matematyka [IB]
Niedokończone zadania to miejsce na pracę domową. |
Praca domowa: dokończyć zadania 1,3/188.
Historia [IB]
Temat: Rządy Władysława Gomułki i Edwarda Gierka w Polsce.Zostaliśmy podzieleni na trzy grupy, każdej został przydzielony temat: rządy Gomułki, rządy Gierka oraz opozycja. Z każdej grupy został wybrany komentator, który przedstawi wszystko na następnej lekcji [w piątek]. Również nie jest mi wiadomo, co z nieobecnymi.
Biologia
Temat: Klasyfikowanie zwierząt.Praca domowa: 9/102 podręcznik.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz